Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-05-09 11:25:49
Nu tai problemos nera - reiskai skirtinga preke. Ash irgi galiu gintarinius
bybius drozt, margindamas tautiniais rastais ir skirtus maksimaliam
pasitenkimui uz 10.000 Lt, bet bobos vistiek pirks pigius guminius uz 100
Lt. Ar tai reiskia, kad mes kalbame apie ta pacia preke? Jei klientas perka
pigesne preke, todel, kad jam reikia pigesnes (nes brangesne ir kokybiskesne
neiperkama), manau diskusija apie visokius versininku palaikymus - beprasme.

Kalbant apie kiaules. norejom atidaryt pas save parduotuvej mesos skyriu.
Lietuviskos, kad konkuruot su lenkiska butent per kokybe. Susumavus nifiga
nesiskiria. Jau nekalbant apie tai, kad rask tu tos lietuviskos...

"Dex"  wrote in message news:iq87ps$f45$1@trimpas.omnitel.net...

na gal kiaulė Lietuvoje ir kiaulė Lenkijoje ir nelabai skiriasi kokybės
prasme (nežinau), na bet apie kokius pigius lenk. baldus tai nėra net ką
kalbėti...

Dex