Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: Veikejas
Data: 2011-05-06 15:10:35
Na ir kas kad kainos mazesnes, paprastai algos tokiais atvejais sumazeja
daugiau negu kainos, tuo paciu zenkliai mazeja pensijos.
Nors tu teisybe sakai, kai sumazeja pensijos pensininkai uzsilenkia ish bado
ir nereikia pensiju moket! valstybe laimi! Nors tokiu atveju geriau priimti
istatyma del priverstine eutanazijos pensininkams ir bus dar labiau
sutaupyta.

Be to perejus prie naturinio ukio exporto importo balansas irgi pageretu.
Sakai tada ltu geriau butu ? :D

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:iq0hpn$8sg$1@trimpas.omnitel.net...
Taigi kainos mazesnes - maziau pinigu reikia joms pirkti. O dar
uzsienietiskos tampa nekonkurencingos, eksportas sauna i virsu. Ir labai
gerai tampa Lietuvai.

Isduosiu dar keleta receptu kaip padeti Lietuvai. Susimazinti gyvenamaji
plota, pazeminti vidutine busto temperatura saltuoju sezonu - taip
smarkiai sumazinsime importa. Maziau vazineti automobiliais ir
autobusais, netgi is viso ju nepirkti, nes negaminame - dar smarkiai
pagerinsime prekybos balansa. Nepirkti jokios uzsienietiskos buitines
technikos ir aplamai jokios elektronikos, nes lietuviskos beveik nera.
Stai su importo problemomis beveik ir susitvarkeme.

Na, eksporto didinimui recepta jau parasiau - visi dirbame daug, uz
minimuma, kurio uztenka minimaliems poreikiams patenkinti, ir daug.

Igyvendinus visas tas priemones turesime labai gera prekybos balansa,
todel Lietuvai bus labai gerai, reiskia ir mes busime labai laimingi.
Jei jau atsisakome rinkos ekonomikos, kuri paremta asmenines naudos
siekimu, tai reikia pereiti prie kokio -izmo - dirbti ir gyventi turime
kokios kokios nors idejos labui. Gali vadinti tai prekybbalansizmu,
lietuveksportizmu, neimportizmu ar dar kaip nors.