Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: RaR
Data: 2011-05-06 11:49:55
Ar gali tokia ekonomika būti efektyvi, kurioje perkama ne dėl to, kad
daiktas geras ir kokybiškas, o dėl to, kad gailimasi galinčio
bankrutuoti verslininko? Jei sugebi pagaminti tai, ką žmonės perka ir už
tiek, už kiek perka - esi verslininkas. Jei ne - eini pats dirbti
samdomo darbo arba prašai išmaldos.

Aš, pvz., Barščio miltus perku jei mane tenkina jų kaina ir kokybė
lyginant su konkurentais, o ne dėl to, kad noriu sumesti jam ant naujo
Poršė ir netgi ne gailėdamasis, kad jam teks parduoti vieną iš kolekcijos.