Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: RaR
Data: 2011-05-12 16:20:23
Taigi parašiau jau, negi taip sunku suprasti?

"Teiginį, kad kainą apsprendžia savikaina, galima apytiksliai taikyti
tik tam tikrai prekių ar paslaugų grupei idealios konkurencijos
sąlygomis. O bendru atveju kainą apsprendžia paklausos - pasiūlos
santykis, be to daugelio prekių ar paslaugų savikainos net neįmanoma
apskaičiuoti."