Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: RaR
Data: 2011-05-17 16:32:54
Ne, sunku rasti žmogų, kuriam planinė ekonomika taip sužalojo smegeninę,
kaip tau. Lygtai žmonės nemokėjo prekiauti kol nebuvo
komandinės-planinės ekonomikos. Mokėjo ir moka, ir ekonomika žymiai
efektyviau funkcionuoja nei planinės sistemos eksperimentuose.

Žmogau - nepagalvoji kam sukurti pinigai jau prieš tūkstančius metų?
Tam, kad išvengti barterio nepatogumų. O tu be jokios priežasties vėl
siūlai prie jų grįžti.