Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: RaR
Data: 2011-05-09 13:47:48
> - idealisto ir materialisto nesusikalbejimas (komentarai ne is esmes, o pavirsutiniski)..

Jausmai ir subjektyvūs vertinimai visiškai nepadeda analizuoti ir
suprasti gamtos dėsnių. Patinka tau tai ar nepatinka, bet dėsniai yra
tokie, kokie yra.

> p.s.
> trumpai norejau pasakyti, kad 30% biudzeto skirti "pirkimams",
> o mokslui "netureti pinigu" yra jusu darvinistu padarinys, nes gyvenat "viena karta"..

Mano nuomone, jei pinigai skiriami kažkokiems "nedarvinistams", tai jie
skiriami ne mokslui. Kitą vertus, aš niekur nerašiau, kad mokslui
nereikia pinigų. Kaip tik rašiau, kad reikia iš verslo imti pinigus, o
ne jį remti, kitu atveju neaišku iš kur tam mokslui gali atsirasti pinigų.