Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: Veikejas
Data: 2011-05-17 08:58:33
vokieciu uzpludimas lenku salonu vyko tik todel jog ten TIE PATYS VOKISHKI
auto pigiavo pigiau negu vokietijoje ir tiek, nei ziguliu, nei polku fiatu
jie tikrai nepirko. O tos mashinos gi to paties gamintojo prekes, kurios
skirtinga kaina buvo vien del skirtingu valstybiu POLITIKOS, o ne del
skirtingu gamybos kashtu ir t.t.

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:iqqepj$e9i$1@trimpas.omnitel.net...
Tai cia kaip kas prioritetus delioja del automobiliu ir kelioniu. Antai
kaip neseniai lenkai dziaugesi, kai Vokietijos valdzia vykde vartojimo
stimuliavimo programa priduodant senus automobilius ir perkant naujus.
Vokieciai uzpludo automobiliu salonus Lenkijoje. O kaip atpigus zlotui
Lenkijos parduotuves uzpludo ne tik lietuviai, bet ir slovakai -
negirdejote?

Visi iesko kur pigiau ir geriau - tai tiesiog realybe, i kuria
atsizvelgia ekonomikos mokslas. O kazkokiomis akcijomis gali paveikti
kazkokia vartotoju dali, bet ekonomikos desniu neapsuksi. Esant laisvai
konkurencijai vis tiek isliks tas gamintojas, kuris sugebes gaminti
pigesnes atitinkamos kokybes prekes. O visokios tautiskumo akcijos gali
tik atitolinti neisvengiama to nesugebanciu daryti likima. Jos tik
tokiems tautiniams verslininkams ir reikalingos. Juos pakeitus geriau
savo darba ismanantiems uzsienieciams geriau butu ir lietuviu
darbininkui, ir Lietuvos biudzetui. Ta irodo ir daugelio Rytu Europos
saliu pavyzdziai, kur daug pramones ne prichvatizavo tautiniai
direktoriai, o buvo parduota stiprioms uzsienio kompanijoms.