Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-05-09 22:35:19
Skaiciau ir galvojau - nu negi nebus nuorodos į delfi komentarus?

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:iq9ff6$6mo$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai už ką tas kuras, neleidžiantis pensininkams sušalti, perkamas? Už
> prisispausdintus litus, kurie surenkami už parduotus lietuviškus lašinius?
> Ne, jis perkamas už valiutą, kuri gaunama pardavus prekes užsienyje arba
> gaunama kaip parama.

Dar karta sakau, kad maisto produktai, mediena ir jos gaminiai, trasos,
cementas... nera ta produkcija, kuriai galima butu tenkinti ekonomines
teorijas vien jau del to, kad si poreiki gali tenkinti NATURINIS ukis. Taigi
dabar imamos paskolos artina Lietuva i naturini uki. Puse Lietuvos gyvena is
3 ha zemes.

Taigi niekaip negaliu sugalvoti ka Lietuvoj gamina, kad uzsienis su mumis
KONKURUOTU? Lazerius... Ar zinai kiek per metus kainuoja valdzios
komandiruotes i Europa? Paimkime pavyzdziui vieno tomasevskio islaikyma
Briuselyje...

Taigi parama paminejai, kuri BUTINAI baigsis. Bet, ekonominiu teoriju
zinoxe, PASKOLAS pamirsote. O jas tai reikes grazinti.

Taigi, griztant prie pensininku, ar Lietuvoje jau yra naturinis ukis ar ne,
negaliu tvirtinti. Bet kad ukis taps naturinis jokiu abejoniu neturiu, jeigu
produkcija eksportuojantis verslas moka mokescius tam kad islaikyti
valdininkus ir moketi jiems atlyginimus, didesnius, negu paciame versle.
Taip paprasciausiai negali testis. Ir tai yra toks pat BURBULAS apie koki
suniasklaida rekia NT. Kad valdzia gyvena ne pagal kisene akivaizdziai rodo
emigracijos mastai. Nera Lietuvoje pramones, kad zmones galetu dirbti ir
uzsidirbti.

Gal tuomet ne ekonomines teorijas reiketu cituoti, o koki nors 5 klases
istorijos vadoveli apie viduaramziu "ekonomika". Arba pasiziureti kas darosi
Afrikoje, kad suprasti i kur eina musu valstybe. Abejoniu nera tame, kad
paprasti afrikieciai daug ir daugiau dirba ir nieko neturi, o Afrikos saliu
sostinese kyla "dangoraiziai" kaip Vilniuje, bet tik Vilniuje. Ten kur
valdzia, reguliuoja pinigu srautus. Taigi valdzia, o ne ekonomika. Taigi
visos rkonomines teorijos prasideda ir baigiasi Vilniuje, nes cia sedi VISI
ekonominiu teoriju zinovai. Oi kaip as tokiems ekonomistams ikresciau
pagyventi is 3 ha zemes kaip kazkada Mao. Po tokiu pamoku Kinija tapo
salimi, kurios pakranteje eme veikti ekonominiai desniai. Sakote ten
padarytos dideles investicijos? Tuomet gal palygintumete kas labiau
prasiskolino - kinieciai ar lietuviai? Nepatinka Kinija, imkim pokario
Vokietija. Gal jus norite man irodyti, kad i Vokietijos ekonomika buvo
santykinai didesnes investicijos, negu i Lietuvos... ekonomika? Tik vat dar
klausimas man kyla Lietuvos valdzia paskolas ima, kad investuoti i
ekonomika?

Tfu, nusirasiau...

Palydinimui 2 visiskai priesingi poziuriai

"K.Girnius. Maži mokesčiai – skurdi valstybė"
3w
delfi.lt/news/ringas/lit/kgirnius-mazi-mokesciai-skurdi-valstybe.d?id=44820913

ir

"Mokslininkas: Lietuva neprapuls, bet greičiausiai bus ES uodegoje"
3w
delfi.lt/news/daily/lithuania/mokslininkas-lietuva-neprapuls-bet-greiciausiai-bus-es-uodegoje.d?id=44597177

taigi

"Latvių ekonomistas: tarp Baltijos valstybių buvo tik vienas tigras"
http://verslas.delfi.lt/business/latviu-ekonomistas-tarp-baltijos-valstybiu-buvo-tik-vienas-tigras.d?id=44774723

"Lietuva pasiskolino 750 mln. dol."
verslas.delfi.lt/business/artic le.php?id=42681209
Tarptautinėje rinkoje JAV doleriais Lietuva skolinosi ir pernai. 2010 m.
vasario pradžioje dešimčiai metų buvo pasiskolinta 2 mlrd. dolerių (5 mlrd.
Lt), o rugsėjį – 750 mln. dol. (1,88 mlrd. Lt) septyneriems metams.

Analyst, 2011 03 03 11:58
Komentatoriu finansinis isprusimas tai patyliu... O ten tiem kas siule
pardavineti obligacijas Lietuvos pilieciams, atsakau - SIULE. Rezultatas?
7mln LT ispirko. Klausimai? Niekas LT nesigaudo obligacijose, nes visi tokie
kaip jus komentatoriai, supratimo, verciau banke laikys uz 2% nei pirks
obligacija uz ~5%. Tiem kas verke del skandinavijos banku, atsakau, virs 75%
investuotoju is North America. Del Latviu, jie skolinosi is TVF, kas reiskia
ne tik pinigu gavima, bet ir sokima pagal TVF dudele, ivedant ju
reikalaujamas reformas. LT atveju jusu visu algos, pensijos, subsidijos,
pasalpos, ismokos ir pan butu dar per pus nukirptos, ir neturetumet pinigu
net internetu i delfi ateit nusisneket. Del baltarusijos, jiem skolinama
zemom palukanom, del politiniu sumetimu ta pati JAV, taip pririsdama prie
saves, ir nugrezdama baltarusus nuo skolinimosi is Rusijos. Nejau tokie
naivus visi kad lyginat ekonominius aspektus imdami ir nematydami politikos?

Ar matote komentare pensininkus, perkancius lenkiskas bulbes?