Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: RaR
Data: 2011-05-13 11:43:59
Bet turėtum bent didesnę maržą ant visko dėti. Juk parduotuvė
lietuviška. Nors ir dvigubai brangiau pas tave kainuotų, vis tiek pas
tave turi pirkti, o ne važiuoti į Lenkijos, Latvijos ar Baltarusijos
guvna-parduotuves, tegu ir pirkti tą pačią lietuvišką prekę, bet pinigus
atiduoti šių šalių guvna-darbuotojams, guvna-savininkams ir
guvna-biudžetams.