Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: RaR
Data: 2011-05-06 12:04:40
Remiantis savo logika, turbūt sutinki ir dirbti už pigiau, kad
atpigintum lietuvišką produkciją? Tikriausiai, kiekvienas turėtų
stengtis gauti ko mažesnį atlyginimą, kad mūsų produkcija būtų kuo
pigesnė, kuo daugiau eksportuotume? Juk tada ir pensininkams kiltų
mažiau problemų - nebereikėtų gilintis kur produkcija pagaminta, galėtų
tiesiog ir toliau imti pigiausią. Ir kaip tiems žmonėms nedaeina, kad
kuo mažiau jie gauna atlyginimo, tuo geriau Lietuvai, ir tuo didesnė
laimė jiems?