Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: Bronco
Data: 2011-05-04 17:30:41
On 2011-05-04 06:45, IksEr wrote:
> Yra viena tokia nuomone, kad realia NT verte geriausiai atspindi nuomos
> kainoje. T.y., NT verte yra mazdaug lygi simtui..simtui dvidesimt mokamu
> menesio nuomos mokesciu.

Tai tik ir tėra nuomonė, ne kas daugiau. Taip skaičiuojant nesueina
galai ne tik Lietuvoje. Aš pastebėjau kitokį dėsningumą. Dažniausiai
apsimoka užsiimti nuoma, jei nuomojamo NT vertė yra surenkama iš nuomos
įmokų per 15-20 metų (180-240 mėnesių). Kai valstybėje susiformuoja
tokios sąlygos nuomai, tada mes matome didelę įvairaus būsto nuomai
pasiūlą ir didelį judėjimą NT nuomos rinkoje. Jei tas laikotarpis
didesnis, tai nuomos rinka merdi, o dalis NT perkama nebent
spekuliaciniais tikslais. Būtent tokia situacija ir buvo Lietuvoje dar
prieš kelis metus.