Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: RaR
Data: 2011-05-12 10:28:59
Kodėl terminui "skolinti" reikia priskirti tokią prasmę, kuriai jau
seniai sukurtas terminas - "pirkti"? Tai parduotuvėje tu dešrą ne perki,
o paskolini pardavėjui pinigus, o jis tau atiduoda skolą dešra?
Kirpykloje ne sumoki už paslaugą, o paskolini kirpėjui pinigų, o skolą
grąžina nukirpdamas? Galiausiai jei dėl švietimo, tai tu lankai
privačius kalbų kursus, bet už juos nemoki, o skolini firmai pinigus, o
skola grąžinama tave mokant?