Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: Tolminkiemis
Data: 2011-05-17 15:31:52
"Linas Petkevičius"
> O kaip su saldytuvaus ir telikais? Irgi reik pirkti tik lietuviskus?
> Medvilniniai, silkiniai rubai - tabu, nesiojam tik lininius kostiumus?

:)

- idealiu atveju turėtų būti "mainų apskaita", jei tu pardavei indams lininį audinį, gavai jų "įsipareigojimą" apsipirkti jų prekėmis..

p.s.
dabar "tavimi pasitiki" ir mano, kad tu imdamas bedarbio pašalpą, nepirksi indiškų šilkų ir negramzdinsi savo šalies dirbančiųjų vergauti "įsipareigojimais indams"..

p.s.2.
pavyzdys labiau tinka "ūkio objektams", bet tam tikru smulkumu pilietis irgi yra "ūkio objektas"..