Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: trickyvic
Data: 2011-05-14 11:17:38
Beabejo tik sunkus darbas mazina kastus, nu tokie tie lenku gaminiai
kokybiski nu tokie super ir dar uz tokia kaina, kad visas pasaulis
ishsirikiaves stovi eileje kad tik visiems uztektu lenkiskos produkcijos

Eik gal uzhsiimineti genetine inznierija ar kokiais tu ten velniais
uzhsiemi, krc eik atgal velniui tarnauti ir nebesnekek, nes su
ekonominemis ziniomis tau tikrai ne kas