Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: bet_kas
Data: 2011-05-21 01:04:48
Daug kam pasitaiko pirmas kartas.
Nei vieno. Virtuali realybė su push funkcija
nedomina ir jokio skirtumo koks to dinaminio
paveikslo rėmelio pavadinimas.
Jūsų klausimas nekorektiškai suformuluotas/adresuotas,
nes skirtas tiems, kurie žvilgtelėję pro langą horizonto
nemato.

"amenox"  parašė naujienų news:ir5prp$2ht$1@trimpas.omnitel.net...

Aš juos girdžiu pirma kartą. :) Tai tada klausimas jei jų būtų Lietuvoje ir
kainuotų tiek pat kiek kokie Samsungai ar ten LG kurį tamsta rinktumeisi?