Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: Dex
Data: 2011-05-09 13:26:32
Kada prekė pagaminta Lietuvoje ir jos kokybė bent apytikriai atitinka
užsienietišką - taip, renkuosi Lietuvišką, nors kaina gali būti ir 20
proc. didesnė.
1. Atostogauju kitur, nes man ten įdomu. Bet neapmirštu ir Palangos.
Turistai pas mus irgi važiuoja.
2. Lietuviai mašinų negamina, nėr ką kalbėti.
3. Energetika atskira tena, taip pat skausminga :)
4. Žiūriu normalius lietuviškus filmus, nesąmonių nežiūriu. Tas pats
galioja ir holivudiniams.
5. Taip, sergu už lietuvius, ar tai būtų krepšinis, ar karate, ar disko
metimas.
6. Utenos trikotažo mano garderobe tikrai daug.

O šiaip tai tamstos pavyzdžiai daugumoje netinkami. Kalbam apie
pasirinkimą, kada yra iš ko rintis. Kada lietuviška prekė egzistuoja
(netinka mašinos šiuos atveju) ir jos kokybė daugmaž atitinka importinės
prekės kokybę, tik yra brangesnė centais.

Dex