Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: bet_kas
Data: 2011-05-19 15:44:58
Na tai prašom...

1. http://www.populiariausiapreke.lt/

2. Melagėlė beveidė statistika (TNS Gallup tyrimas):

"8 iš 10 pirkėjų rinktųsi lietuvišką nors ir brangesnę prekę.
Dažniau lietuvišką prekę rinktųsi vidutinių ir didesnių nei
vidutinių pajamų atstovai."

3. Lenkijoje prekybos vietose galima sutikti skelbimų
"Lenkišką prekę perki - Lenkijoje darbo vietą kuri"

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų
Manes - ne.

"bet_kas"  wrote in message news:ir2l93$fob$1@trimpas.omnitel.net...
Idėjų badas kamuoja?

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Nu ka dar sugalvosim, kad pagrist teigini, kad lenkiskas produktas niekaip
negali buti geresnis uz tautiska analoga.

"bet_kas"  wrote in message news:ir2e51$4mq$1@trimpas.omnitel.net...

Paprastai liesesnio ir riebesnio pieno kaina
skiriasi ~ 5% , gi riebumas 30%
perkant parduotuvėje standartines pakuotes.

O bet tačiau... perka tiek vieną, tiek kitą.

"RaR"  parašė naujienų news:ir15fu$vfh$1@trimpas.omnitel.net...
Bent jau kalbant apie pieno produktus, liesesnis paprastai pigesnis.
Nors jei žmogus pasiryžęs brangiau mokėti už nugriebtą arba net
praskiestą pieną, po to atskirai už grietinę, arba net ir už jos
praskiedimą - jo valia.