Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: RaR
Data: 2011-05-12 16:37:34
Grąžą skaičiuoju. Bet kaip pirkėjas, produkto pridėtinę vertę skaičiuoti
nei duomenų turiu, nei prasmės matau. Kažkoks iškreiptas požiūris į
gyvenimą - perki ne tai, ko tau reikia ir už tiek, kiek gali mokėti, o
bandai suskaičiuoti prekės pridėtinę vertę.

Pagal kokią formulę tu apskaičiuoji savo darbo pridėtinę vertę,
derėdamasis dėl atlyginimo?