Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: RaR
Data: 2011-05-09 10:04:01
Tai aš ir nukreipiu sarkazmą į tuos, kurie dedasi užmiršę ar ignoruoją
tą tikslą. Rinkos ekonomika pagrįsta ta prielaida, kad dauguma rinkos
dalyvių siekia kuo geresnės gyvenimo kokybės. Todėl jiems visiškai
nereikia siekti kažkokių ideologinių tikslų - geresnio prekybos balanso,
didesnio valstybės biudžeto, mažesnio ar didesnio vartojimo ir pan. -
taip jie tik iškreips rinką ir sumažins ekonomikos efektyvumą. Sistemos,
siekiančios visuomenėms nariams primesti kažkokius ideologinius tikslus,
pastoviai įrodo savo neefektyvumą.