Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: RaR
Data: 2011-05-09 20:55:05
Absoliučios kokybės nevertinu, bet žmona labai greitai atsirenka kurie
ir kam jai tinka labiau už kitus. Vieni labiau duonai kepti tinka, antri
blynams ir t.t. Ir jei nemato didelio skirtumo, ima pigesnius.

Taip pat ir visus kitus produktus - vertiname taip, kaip žmonės tai darė
nuo senovės - pagal skonį, šviežumą, išvaizdą ir t.t. Kažkam kitam
nustatyti jau reikia spec. priemonių. Pirkdavau ūkininkų turgelyje
pieną. Bet kai nustačiau, kad "žalias" pienas nesurūgsta per savaitę,
vėl grįžau prie maximinio. Pieno kombinatai bent patikrina pieno kokybę.

Pavyzdžiui visokią mėsą, faršus labai gerai katinas patikrina. Kai kurių
produktų neėda iš parduotuvės, kai kurių - iš turgaus.