Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: Veikejas
Data: 2011-05-09 13:51:10
kokia cia gamta izvelgi, ekonomika juk ish dalies ir paremta jausmais,
subjektyviais vertinimais ir lukesciais.
Jei tu nuo ju atsiribosi tikrai padarysi prudines ishvadas.

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:iq8gok$tcs$1@trimpas.omnitel.net...

> - idealisto ir materialisto nesusikalbejimas (komentarai ne is esmes, o
> pavirsutiniski)..

Jausmai ir subjektyvus vertinimai visiskai nepadeda analizuoti ir
suprasti gamtos desniu. Patinka tau tai ar nepatinka, bet desniai yra
tokie, kokie yra.

> p.s.
> trumpai norejau pasakyti, kad 30% biudzeto skirti "pirkimams",
> o mokslui "netureti pinigu" yra jusu darvinistu padarinys, nes gyvenat
> "viena karta"..

Mano nuomone, jei pinigai skiriami kazkokiems "nedarvinistams", tai jie
skiriami ne mokslui. Kita vertus, as niekur nerasiau, kad mokslui
nereikia pinigu. Kaip tik rasiau, kad reikia is verslo imti pinigus, o
ne ji remti, kitu atveju neaisku is kur tam mokslui gali atsirasti pinigu.