Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: Veikejas
Data: 2011-05-17 12:58:29
vokietis vazinejantis ne vokishka mashina daznai priklauso zemiausiam soc.
sluoksniui ypac jei jis gyvena tarkim bavarijoje :)

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:iqtg0o$d4n$1@trimpas.omnitel.net...
O jei nupirktas ne vokiskas - negrizta. Bet sios diskusijos sviesoje
pagrindine esme ta, kad jis ta tukstanteli-kita euru ne atiduoda
vokieciu pardavejui is patriotizmo, o perka kur pigiau, ir atiduoda
lenku pardavejui.