Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: RaR
Data: 2011-05-11 09:25:49
Tu rimtai manai, kad arabų revoliucijos kilo dėl maisto trūkumo?

Sotus ne tas, kas dirba žemę, o tas, kas gerai dirba savo darbą ir
reikalingas kitiems. Jei tau gerai sekasi dirbti žemę - ją ir dirbi,
kitu atveju žymiai protingiau specializuotis kitoje veikloje ir be
maisto turėti dar kai ko.

O visiškai nustojus prekiauti badautų ne tik tos šalys, kurios
neužsiaugina pakankamai maisto, bet kai ir kai kurios jo eksportuotojos,
neturinčios tam tikrų energetinių išteklių. Labai greitai galėtų
paaiškėti, kad be naftos produktais varomos žemės ūkio technikos
(pagaliau dauguma pačios negamina visų tų mechanizmų, net neturi
metalo), trąšų ir dar kai ko jos nesugebėtų išmaitinti net savo
populiacijos.