Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: Sail
Data: 2011-05-02 09:42:59
Va pavydžiu Vidui, jis žino, kas bus. Jei aš žinočiau, tai man dirbt
nereikėtų.

Tik Vidas kažkodėl nesinaudoja savo stebuklingom žiniom, tikriausiai iš
kuklumo. Jam tereiktų dabar paimti maksimalią paskolą litais, ir konvertuoti
į eurus dabartiniu kursu. Kadangi lito kursas bus peržiūrėtas, po euro
įvedimo jo paskola automatiškai taps mažesnė. Gausis navaras be rizikos.