Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-05-06 10:43:41
O ish kur tu zinai, kas vyksta? Kodel tu manai, kad man kaip pirkejui
apsimoka siandien moket daugiau, kad gaut sotesni rytoju? Gali garantuot kad
tas sotus rytojus bus ne makaronu pavidalu? O makaronai ne ant ausu. Ar
visdelto gaivinam tautinio traktoriaus ideja?

"Dex"  wrote in message news:iq0896$qm3$1@trimpas.omnitel.net...

Tai jau rašiau, kai žinai, kaip kas vyksta, tai nesunku ir permokėti
kelis centus (supranti, kad tai geriau). Kai nežinai - renkiesi kas pigiau.
Kadangi masės nežino - tai valdžios reikalas muitų pagalba saugoti savo
rinkas.

Dex