Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: Remigijus
Data: 2011-05-04 23:35:35
NT verte is nuomos surinkti per 15-20 metu reiskia 5-6% metiniu palukanu
nuo NT vertes, arba tiketinai siek tiek daugiau uz infliacija.

Bet, nereikia pamirsti, kad po sio laikotarpio NT (daugumoje atveju)
neisnyksta.

T.y. efektyvus metinis pelnas tokio nuomos mokescio atveju tiketinas
apie 10% nuo NT pirmines vertes.

Remigijus