Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: bet_kas
Data: 2011-05-13 14:40:31
Tikriausia dėl to, kad skaičiuoju, man iš vis nėr
ką veikt turgelyje, nes pomidorų turiu savo.
Savo negebėjimo net pomidorų užsiaugint čia
kitiems neprikaišiokit.

"RaR"  parašė naujienų news:iqj3kc$5p5$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kaip gamintojas gali skaičiuoti tą pridėtinę vertę. Bet pirkėjui ją
skaičiuoti nėra prasmės.

Turėtų būti smagu tave stebėti turgelyje. Tikriausiai, pomidorus
renkiesi ne pagal išvaizdą ir kainą, o prašai bobučių duomenų ir
skaičiuoji pridėtinę vertę? Nustatęs mažiausią - perki, nesvarbu kad jie
apipuvę ir dvigubai brangesni už kitus?