Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: Veikejas
Data: 2011-05-06 12:19:41
Klysti, kuo mazesni atlyginimai tuo pensininkams blogiau, tuo ir vartojimas
mazesnis ir tuo paciu surenkamu mokesciu maziau.

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:iq0dj8$2se$1@trimpas.omnitel.net...
Remiantis savo logika, turbut sutinki ir dirbti uz pigiau, kad
atpigintum lietuviska produkcija? Tikriausiai, kiekvienas turetu
stengtis gauti ko mazesni atlyginima, kad musu produkcija butu kuo
pigesne, kuo daugiau eksportuotume? Juk tada ir pensininkams kiltu
maziau problemu - nebereiketu gilintis kur produkcija pagaminta, galetu
tiesiog ir toliau imti pigiausia. Ir kaip tiems zmonems nedaeina, kad
kuo maziau jie gauna atlyginimo, tuo geriau Lietuvai, ir tuo didesne
laime jiems?