Tema: Re: Ir vel prades pigti NT
Autorius: RaR
Data: 2011-05-06 09:05:31
Tai kodėl tie pensininkai turėtų keliais centais brangiau mokėti, o ne
tas verslininkas ar jo darbuotojai kelias centais mažiau uždirbti? Kodėl
lenkų verslas, kur darbo jėga kiek brangesnė, sugeba pagaminti keliais
centais pigesnius produktus? Viskas teisinga - nesugebi organizuoti
pelningo verslo, eini pats dirbti samdomo darbo.