Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-08-02 15:01:18
Tai ash pagal statistini lietuvio supratima ir esu muzhikas. Nu net visokiu
yra, visokiu reikia.

"Vytautas J."  wrote in message news:jvdq31$b4p$1@trimpas.omnitel.net...

ne, Codecai, cia tavo kas antram sakiny gezo bazaras lenda ir kazkoks
pavydas, kad kitas siek tiek pranasesnis uz tave, nes daugiau ismano ir
moka savo teises apsigint civilizuotais budais, o ne su pajero ar
peiliais kaburoj. budulis tu. jau vien i savo ir Lino leksikona atkreipk
demesi, kuris cia didesnis muzhikas?