Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Gintas
Data: 2012-07-30 13:40:09
Kiekviena situacija skirtinga. Geriausia draugiskai-sutinku. Taciau visada, tiek vieniems , tiek kitiems savo teises kociojant reiktu ivertinti ir kitos barikadu puses nuomone. Sutik-pati vandenviete, kaip ir kiemas salia standartinio daugiabucio, valdiskas. Taip? Tarkim kazkas investavo X suma i dailu liepteli ir tuo pagrindu, kad investavo-nenori leisti niekam ant jo lipti. Tarsi ji galima suprasti-svetimi naudosis jo turtu, tai savininka siutina. Taciau ar tai reiskia, kad jei as salia daugiabucio esancioje  masinu stovejimo aiksteleje (valdiska zeme, kaip ir vandens telikinys)  patiesiu kinietiska kilima, galesiu reikalauti, kad ant jo niekas nestatytu masinos, iskyrus mane? Na, reikalausiu, kad pasiieskotu vietos kitur, o ne ant mano kilimo. Na tipo, mano kilimas uzima tiktai 1proc. visos parkavimo aiksteles.  Galeciau taip elgtis? Daznas liepto savininkas  tai sau leidzia. Ir panasu, kad tu juos palaikai :)