Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: gd
Data: 2012-07-30 11:47:38
Teisiskai man nesuvokiama kaip istatymas uztikrina teise praeiti, o
savininkui jokios taisykles uztikrinti sios teises nenurodo. Galbut
tinkamos nuosavo turto prieziuros uztikrinima nurodo bendrieji
nuosavybes istatymai, ir visiskai nesvarbu kad kokia nors detale
neirasyta taisyklese. Todel galima galbut galvoti kad neaisku kaip
viskas pasibaigtu esant kokiam nors rimtam susizeidimui tavo sklype
esanciuose nepraeinamuose krumuose.

Niekas nesako, kad ten turi buti balintas smeliukas ir kas trecia diena
sienaujama zolyte, bet nepraeinami arba beveik nepraeinami bruzgynai su
teise praeiti man kazkaip nesirisa.

Linas Petkevičius formulated on pirmadienis :