Tema: Re: Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-08-01 10:55:56
Viskas priklausys nuo to, kaip pavyks nustatyti realais aplinkybes. Seip
nushovusiam turbut reikes irodineti, kad buvo tokia butinybe.

"Arj"  wrote in message news:jvajko$82k$1@trimpas.omnitel.net...

O jei siek tiek kitoks variantas - baidarininkai sunis nusauna, ir paraso
zajava kad islipo ramiai I
kranta ant kietos zemes, pastoveti, nuo kranto toliau nei per metra
nesitrauke, o tu juos sunimis
uzpjudei? nu jie ir gynesi... Kiek ten tokiu atveju duoda? iki 1 metu kaip
uz salto ginklo
panaudojima?

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Arba dar galima isklausyti priesinga puse.

Sedziu savo sodyboje, kuria nusipirkau pries 20 metu. Ramiai ilsiuosi,
aplinkui tylu ramu nei vieno zmogaus. Ir girdziu jau pargalgatuoja. Iseinu
laukan - akurat, parplaukia trys valtys girtu litovcu su savo patelemis
zvengdami ir muzika leisdami. Islipa, pradeda bezpredielus daryt, elgtis
lygati cia ju kiauliskas kiemas ir jau dvidesimt metu cia kasdien lankosi.
Gerai, kad shunys pradejo loti (pasiimu su savim vaziuodamas, nes ramiau
kazkaip). Tai susirinko shmutkes ir isplauke, tik shukes nuo kranto
susirinko ir viskas baiges taip.

"Dainiushas"  wrote in message news:jv90o9$7r1$3@trimpas.omnitel.net...

o tai 112 paskambinai dėl tų šunų?