Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-29 17:24:05
On 07/29/2012 05:17 PM, Linas Petkevičius wrote:

> Nihuja - ash tai dariau, kad man butu gerai. Ir taip - ash ganetinai
> protingas, bent jau sprendziant pagal rezultatus.

nu jo. ta kazkokia pazyma ir oficialu kranta po vandeniu irgi siaip sau
susiorganizavau. saulute siltesne ir vanduo svaresnis patapo nuo to. o
gal tiesiog tvora palei vandeni gavosi ir kiaules akis isvertus glaima
aiskin kad visa tai - normalu.

> Galima konkreciai - ko?

atitinkamai savo veiksmams. minimum vaizo iraso.

> Nes jeigu elgsies pagal taisykles - viskas OK, ish manes jokiu
> pretenziju. Pazeidineti - tik su mano sutikimu.

jo, isivaizuodju jau teisme kaip tu aiskini, kad as prisisvartuoti
turejau ne REALIAM krante, o oficialiam - va ten, kur karosai sokineja
:))) ir tu del to pvz mane uzpuolei, panaudojai fizini smurta noredamas
mane isvaryt, o as tave gindamasis pakvepinau asarinemis.