Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: svyt
Data: 2012-07-30 21:37:51
valtim, baifdarem gali priplaukt, mano zeme ribojasi su minija, pakrantej su
pusbroliu pavesine esam pasistate, tai labai nemalonu atvaziavus rast bureli
sveciu pavesinej, siuskliu kruvas, pravaikom atvaziave, ypac pusbrolis
arsus, bet jis gyvena uz 30 km kretingoj, tai kasdien neprivazineja.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)