Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-29 17:36:17
Man tik idomu - o  ka tu nuveiksi tuose penkiuose metruose? Primesk kokio
tai plovio juosta - juokas vienas. O dar jei prasideda truputi vandeny....
Ash suprantu, kad pas mus visi teisingi ir pukuoti. Bet tai ble - net alaus
bokaliuko nebus noro padaryt? O taigi negalima!!! Kamera taigi ne pas viena
Codec'a. Dekiuka kur pasitiesi - ant slapio smelio? Nes zolute tai jau zinok
pas mane....

Beje - kad butu aiskumas. Eina zmones pas mane ir maudosi. Ir daug. ir ne 5
metrus naudoja o koki 30 turbut. Man pohuj - negaila, o ir nauda net -
visdelto nenaudoju daug, o tada uzzeltu viskas ir panasiai. Bet kol
ipratinau naudotios tvarkingai, (o ir dabar susitarti su visokiais ereliais,
kurie mano, kad gali daryti ka nori) - isivesta tvarka padeda labai gerai.

"Gintas"  wrote in message news:jv3hgb$tjd$1@trimpas.omnitel.net...

Tie, kuriu skypai ribojasi su pakrantemis-naturalu, kad iesko skyliu
istatyma, kad neleisti pasaliniu i savo sutvarkyta pakrante. Dilgeles,
tvoros ar sabakstynai-viskas tinka.
Manau, kad situacija kiek pasikeistu , gerame ezere isikures koks vandens
taksi. Pasikrauna kokioje prieplaukoje poilsiautoju, nuplukdo i Lino
pakranta ar i Nijoles kailiu savininkes priziureta pakrante ir iskrato
dienai. Na, o tie, toje 5m zonoje lai ir nugula pakrante.
Lietuva-stebuklu krastas. Maciau ne viena perkasta kelia, ibesta slagbauma.
Nieko keisto-juk daugelis seime irgi turi slypus besiribojancius su vandeniu
:)