Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-30 11:41:24
Tuti, turi - raminkis. Bet tik per savo teises - nepamirsk ir pareigu. O kai
jas kokiam shokinejanciam su teisemis primeni, labai pagalvoja - gal ir nera
prasmes gincytis, nes nu ir nx toki poilsi.

"CodeC"  wrote in message news:jv5fgv$73b$1@trimpas.omnitel.net...

On 07/30/2012 11:02 AM, Tomas wrote:
> kas cia per minties vingrybes?
> sau issikask, duju nereikes tampytis.

tai yra naturaliu, kurie siaip visiems vienodom teisem ir priklauso, kol
vat neatsiranda tokiu verchu kaip LP ir tu.
visi siulo 'apsistoti salia'. cia tas pats kaip per biurokratu kabinetus
vaikscioti - siuncia vis kitur.
norejai tvarkyt ta pakrante - tavo reikalas. gal man ji ir tokia kokia
buvo patiko. ir neturi jokios teises man nurodinet kurioj butent vietoj
ilsetis. o as teise ilsetis tavo sutvarkytoj pakrantej turiu.