Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-29 14:30:48
On 07/29/2012 02:24 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Mielai - prasau praeidinek, tikrai nedraudziu. Tik i mano sklypa patek
> per 5 metru pakrantes ruoza. Huj snim - kaip del taves - 10, nelabai ka
> pakeis. Tik buk geras, pasakyk, kaip tai darysi - noriu atvaziuoti
> paziureti. Ir tiesa - neuzmirsk eiti ir poilsiauti tik tuose penkiuose
> metruose nuo kranto.

wtf?:) kalba ne kaip i tavo sklypa is apsaugos zonos patekti, o kaip PER
tavo sklypa i pakrante patekti. tu turi LEISTI PRAEITI per savo sklypa i
pakrante. planuojant teritorijas netgi servitutas nustatomas - pesciuju
takas. ten kur kelias - servitutinis kelias, cia prie tos pacios temos
apie slagbaumus ant privaziavimo iki valdens telkiniu.