Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-30 15:20:31
Codec'ai - tu Dievas!!!

"CodeC"  wrote in message news:jv5u0k$nqc$1@trimpas.omnitel.net...

On 07/30/2012 03:10 PM, Gintas wrote:
> ezeras visu? Negali atsiriekti jo dalies tik savo asmeniniam naudojimui.
> Nei pacio ezero, nei erdves virs jo, nei jo dugno. Na, jis ne tavo-negi
> nesupranti? Jis visu lietuvos pilieciu.Ir bent jau tu, negali kazkaip
> apribot tu pilieciu teises naudotis ezero dugnu, vandeniu ar erdve virs
> vandens. Cia bendrame kontekste. Negali kazko pasistatyt ir pradet
> saukt-cia mano, jus cia neikit, daugybe dar ir kitu ezeru Lietuvoje :)
> Negali nuvalyt ziema takelio iki daugiabucio laiptines ir reikalaut, kad
> kiti zingsniuotu per sniega, nesinaudodami tavo padarytu takeliu.

pabusiu populiarus truputi. prisipazinsiu.
pries keleta metu, kai ziema buvo daxuja sniego. daugiabucio kiema
nusikasem praktiskai dviese. ne visa. bet pravaziavima ir keleta vietu
kurios buvo tuscios. nuejau pasidet kastuvo, ateinu, jau parkuojasi
kaimynas. kadangi kiaules akis isstates aiskino savo 'teises',
nusprendziau as 'uzklimpti' tiesiai priesais jo masina.
tas rekia, darkosi. as jam kastuva tiesiu ir sakau tai go on - padek
atkast, neisvaziuoju. kadangi turiu dvi masinas, tai palaukiau kol
atkase. skambino mentam, bet matomai tie irgi tik pazvenge is jo. nes
realiai tai oficialiai as jokiu taisykliu nepazeidziau :)