Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Gintas
Data: 2012-07-30 12:48:45
Aisku-naudingiau plaukt kur ramiau. Kaip naudingiau neit aiskintis del nusuktu 50cnt parduotuveje ar garantiniu laiku sugedusios kavamales is kito miesto. Naudingiau nesokinet, taupyt nervus ir pinigus aiskinantis teisme.Nusileist naudingiau-neneigsiu.
Taciau, jeigu nuleidusiu galvas butu maziau-gal nedygtu namukai aplink Trakus, vos ne i vandeni ibride? Gal plaukdamas upe su baidare, galetum islipti bet kurioje vietoje kojas pamankstinti, nesijausdamas skolingas? Ar mazai faktu, kai dvarponis visi kaima terorizuoja, o kaimieciai suvokia, kad naudingiau nesokinet, nes jegos nelygios. O juk ta ir siulai-elgtis taip, kaip naudingiau?