Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-29 15:23:48

"CodeC"  wrote in message news:jv39io$o45$1@trimpas.omnitel.net...

>pakrantes apsaugos zona yra viesa vieta, px kad teoriskai tai tavo privatus
>sklypas.

Tai yra tu kievienoje vieshoje zonoje manai, kad gali tavrkytis kaip nori ir
tau tam nereikai savinino sutikimo?

>o krumu kirtimas = siuksliu rinkimui.

Tu cia pats tai sugalvojai ar kur perskaitei?

>zjb. 'apdekoratyvinau', bet z.u. veikla neuzsiimu. :) gal apsipagiriok.

Man nereikia - man uzteko pasiskaityti istatymus. O tavo supratimas pagal
paniatkes bent jau mano kaime baigesi.

>nenustebciau, jei nusipirkes ta sklypa, kazkokias pareigas gavai. tinkamai
>ji priziuret, palikti praejima i pakrante.

Gavau, bet ne tokias, kokias tu isivaizduoji. Ir visas tas paregas labai
tiksliai vykdau, kad neprisipistu ir nereiktu keisti man dabar patinkancios
tvarkos.

>o galiausiai, rinkti siuklsiu pacioje pakranteje tai tikrai niekam
>neuzdrausi.

Nu ne - aisku nedrausiu. O prie ko cia siuksles? Ar tu taip vadini mano
sklype augancius augalus?

>visos ezeru pakrantes taps valstybes teritorija. bandiugos kazkada prastume
>'superinius' isatymus, bet tai ne amziams.

Jau einu pergyvent.