Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-29 14:27:14
On 07/29/2012 02:20 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Tai ash savo reikalu ir ziuriu - ish kaimyninio sklypo pakrante pas mane
> patekti nelabai gausis. Kad kaimynas (valstybe) - nevala ir tulas
> pilietis nori ilsetis ne pas ji, o butent pas mane - nu ar tai mano
> problemos...

tai tu apsispresk, tie krumai tavo sklype ar ne tavo. jei tavo, ir
susodinti taip, kad uztveria laisva praejima i pakrante, tai gausi bauda
ir pats iskirsi. jei salia esanciame kaimyno sklype - bauda gaus
kaimynas ir kirs jis, jei salia esanciame valstybiniame sklype, tai
kirsiu atejes ash pats su sodo technika:

10. Geležinkelio viešojo (bendrojo) naudojimo kelių ir jų įrenginių
apsaugos zoną aptarnaujančios įmonės techniniai darbuotojai ir jų
įgalioti asmenys turi teisę laisvai vaikščioti šių kelių ir jų įrenginių
apsaugos zonoje, atlikti remonto, statybos ar kitus darbus, susijusius
su geležinkelio naudojimu, važinėti, kasti žemę, tiesti vamzdynus,
kabelius, oro elektros ir ryšių linijas, šiai įmonei informavus apie tai
žemės savininkus ar naudotojus ir atlyginus jiems padarytus nuostolius
įstatymų nustatyta tvarka. Likviduojant avarijas ir jų padarinius arba
siekiant išvengti avarijų, leidžiama privažiuoti prie geležinkelio taip,
kaip reikia pagal situaciją, o žemės savininkui ar naudotojui padaryti
nuostoliai atlyginami įstatymų nustatyta tvarka. Geležinkelio apsaugos
zonoje, nurodytoje 8.1 punkte, iki geležinkelio želdinių apsaugos zonos
ribos ne miško paskirties žemėje augantys medžiai, jų grupės ir krūmai
(įskaitant ir augančius vandens telkinių pakrantės apsaugos juostose),
keliantys pavojų eismo saugumui, žmonėms ar statiniams, nukertami ar
kitaip pertvarkomi be atskiro savivaldybės institucijų leidimo ir
neatlyginant želdinių vertės.