Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: gd
Data: 2012-07-30 12:15:51
Linas Petkevičius has brought this to us :
> Ziurek ish kitos puses ir bus aiskumas. Kada nors ezera esi mates didesni? Nu
> ar upe? Yra tokia - Nemunas. Koks 1000 kilometru pakrantes. Ir visa ta
> pakrante turi savininka. Tikrai manai, kad savininko rupestis, kad ja butu
> galima praeiti?

Zinoma, kad ne, bet nafik istatymu suteikineti tokia teise jei jos nera
galimybes igyvendinti? Jei nueitu iki LAT'o kazkoks sunkus kelias
atsirastu. Ir jei man butinai reiketu praeiti tam tikru 50m Nemuno
ruozu kur nors prie Jurbarko, atsirastu ir legalus budai issikirsti
tuos krumus.