Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-29 15:45:47

"CodeC"  wrote in message news:jv3b0v$p55$1@trimpas.omnitel.net...

>ne, nu tai as eisiu ten kur praejima rasiu. jei galvoji kad esi uz kitus
>gudresnis ir pajegus nelegaliai sustabdyt - veliava tau paciam i rankas.

Tai del to diskusiju kaip ir nekyla - ash jau is pat pradziu norejau
poamatyti kaip tu eini ta pakrante. Domina pirmi 10 metru, toliau pazadu
neziuret.

>o nieks taves ir neklaus reik ar ne. as ten galiu be atskiro tavo leidimo
>daryt viska kas nedraudziama.

Tavo manymu tu turi teise  naikinti augalus mano sklype, toje dalyje, kuri
skirta viesam naudojimui ir yra pakrantes apsaugos zona. Deja tu to daryti
negali, nes nuosavybes teise i shiuos objektus man nedingsta.

>vat lygiai pat todel, del ko pas tave didelis noras pasisavinti tai, kas
>tau nepriklauso. pagal tavo poziuri, tai ir bendrame daugiabucio kieme
>susitvarkius 20kv.m ploto aikstele, galima pasidaryt 'nuosava vieta' ir
>niekam neleist ten parkuotis, o poto stebetis is kur toks kitu noras
>parkuotis butent tavo vietoj, kai aplink dar 1000kv.m netvarkyto ploto.

Ash daugiabucio kieme neturiu savo 20 metru. Jeigu tureciau ir istatymai
leistu susitvarkyti, kad ja galeciau naudotis tik vienas - gal taip ir
pasidaryciau.