Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-30 10:29:42
On 07/30/2012 10:06 AM, Linas Petkevičius wrote:
> Cia tikrai zinai, kad taip bus? Butent toks atvejis? Gal sakau pats
> kaimynas ateis ir sutvarkys - nes taigi galima.

tai vat butent. tuom atveju kaimynas irgi siulesi suart for free,
siulesi issinuomot ta sklypa ir tvarkyt. bet pradzioj 'zemvaldiui' labai
pimpala spaude ir ego neleido nusileist. galu gale vistiek teko.

> Ir sklypas beje nera nepriziuretas. Jis paprasciausiai apauges naturalia
> pakrantes augmenija. Be abejo, ja isnaikinti irgi mano prievole.

bruzgynai, krumai, dilgeles, zole iki pakausio, lapai 10 metu senumo
perpuve = netvarkytas. kad cia kitaip parasineji nieks nuo to
nepasikeicia. kol kaimynas - valstybe, tol dziaugiesi, nes kazka pakeist
butu galiam tik antsiradus ir susiburus interesentams ir esant noro
naudotis bendra pakrante civilizuotai. parasytu ten koki prasyma
seniunui, gautu leidima, susimestu po kelis litus, isvalytu grazu taka
padarytu, isvalytu kranta, ir eitu ten kas noretu.
kad ten atsitiktinai tavo sklyapas atsirado ties ta pakrante, nepasakok
pasaku. servitutinis kelias kazkodel i butent ta vieta ejo, ir kazin ar
ta kelia savo lesom padarei. kazkodel sklypo nepirkai per 100 metru i
sona. radai grazia vieta, uzgrobei, ir dabar sau 'nuopelnus' prisiimt
bandai.