Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-07-30 18:34:49
deja, konfliktas yra kai dalyvauja dvi pusės. Kol tu neįsitrauki yra
nebent bandymas prisipist.

O rizikuot gaut peilį į pilvą dėl kažkokio mobiliako - tai ką aš žinau.
Btw, girdėjau tikrą istoriją kai plėšikams darbe pasipriešinęs
darbuotojas po to stipriai gavo velnių dėl nelaiku ir ne vietoj rodomo
didvyriškumo. Visgi sveikata ir tuo labiau gyvybė yra aukščiau visko.
Bent jau normaliam žmogui.