Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Niccolo
Data: 2012-07-30 11:56:38
Tai tu čia vienas iš dešimties toks, kuris siūlo surinkti ir sutvarkyti, o
kiti devyni viską daro atvirkščiai. Todėl savininkai, kurie susiduria su
tokia realybe ir tokia statistika, elgiasi taip, kaip ta statistika liepia,
t.y., stengiasi, kad tokių lankytojų nebūtų iš viso. Tu žiūri visiškai iš
savo varpinės ir remiesi tuo, kaip elgiesi tu ("aš VISADA susitvarkau,
elgiuosi tinkamai, todėl man nesuprantamas savininkų noras neleisti man ir
kitiems poilsiautojams pasinaudoti įstatymo numatyta teise") tuo tarpu
savininkai, kurie iš pradžių ir būna geranoriški, greitai susiduria su
realybe ir mąsto taip: "90 procentų atvejų poilsiautojai elgiasi ne pagal
įstatymą ir pridaro ne tik bėdos man, bet ir kenkia gamtai, todėl imsiuosi
bet kokių įmanomų teisėtų veiksmų, kad to išvengčiau". Tu sakai, kad
poilsiautojai numeta pora skarbonkių: jei per dieną tokių poilsiautojų yra
devyni, tai skarbonkių - jau 18. Po poros savaičių bus jau neblogas
šiukšlynas. Va to pasekoje ir gaunasi taip, kaip yra.
Beje, nors Linas ir labai arogantiškas čia ir ne visada jo nuomonei
pritarčiau, bet niekur nemačiau, kad jis būtų rašęs, kad pas jį ant kranto
yra tūlikas ar nuvestos nuobėgos.

"CodeC"  wrote in message news:jv5g4a$7ou$1@trimpas.omnitel.net...

On 07/30/2012 11:15 AM, Niccolo wrote:
> Esmė čia tame, kad jei visi elgtųsi kaip Codecas - gal ir nebūtų gaila.
> Deja, 90 proc. tik atvažiuoja, prišika, sulaužo ir pan., todėl ir reikia
> imtis priemonių, dėl kurių kenčia tokie, kaip Codecas. Reikia šviesti
> visuomenę ir blablabla - ir po kokių 70-100 metų savininkai ir visuomenė
> sutars ir visi gyvens komunizme.

ne velnio, prie ko cia siukslinimas ir siekimas pasipelnyti, jeigu net
siulai surinkt kitu primetytas skarbonkes, o tas vistiek kaip sugedus
plokstele '10lt/diena'. paprasciausi nachalai ir tiek.
dar beje pamirstama, kad tie savininkai toli grazu ne auksiniai.
poilsiautojai atvaro ir pora skarbonkiu numeta. negrazu.o savininkai
prisistato pirciu ant kranto, tuliku, nuveda visokias nuobegas (tegu ir
nefekalines). tai klausimas kas geriau. kad liepteli sukala ir zolyte
nupjauna man asmeniskai didelio bonuso neprideda. o kad ju gyvenimas
pakranteje daznu atveju pats savaime tersia ir kenkia - nepatinka.