Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-30 14:59:36
On 07/30/2012 02:54 PM, T:) wrote:
> na jo, jis trulikuose ambalus iskirtineja.
> [...]

nu tai boba esi ir tiek. cia apie poziuri, o ne konkrecia situacija. bet
aisku tai suprasi vel pazodziui ir be isimciu. butu buve 6 ambalai,
tikrai nebuciau nieko dares. bet kai 6 penkiolikiniai pydariukai laiste
limoda trulike ant visu is eiles, man sito jau buvo per daug. tu tai
aisku butum tyliai nusivales ir i paskaitas nuskubejes kad neduok dieve
nepaveluotum.