Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: T:\)
Data: 2012-07-30 16:48:24
kaip tai nepilietiskumas, atvirksciai labai pilietiski zmones - juk pinigus vogti is ES yra gerai. Pasizurek, net kiek plakatu pakelese pristatyta is serijos "tai buvo pavogta is ES". Galima sakyti tai jau musu kraujyje nes anksciau kiek metu pinigus vogeme is SSSR.  Cia tik nieksas Kubilius ir pensininku vagia :)

T:)