Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-30 16:01:04
Teisingai - visi, kurie yra teiseti turto valdytojai, gali naudotis ir jo
priklausiniais. Visi daugaibucio gyventojai, kuriu butu savininkai yra
sudare sutarti su komunalininkais, gali tais konteineriais naudoti. Taciau
pasaliniai zmones, pavyzdziui tu pravaziuodamas pro shali, neturi teises
ismesti ten savo siuksliu. Argumentas - konteineris pastatytas vieshoje
vietoje, ash nezinau keino jis, neprivalau skambinti - nesuveiks.

O dabar demesio, loginis pratimas. Pabandom tai perkelti ant liepto. Kuris
Registru centrefiguruoja kaip nesudetingas statinys, pastatytas ant
(ypatingai demesio!!!)  sklypo, kurio savininkas esu ash. Ir tai ne isimtis,
o taisykle - 99 proc. legaliu lieptu yra iforminti butent taip. 100 proc.
lieptu pastatytu uz ES lesas yra iforminti taip. Todel klausimelis - kuo
remdamasis tu teigi, kad "leidimas pastaty liepta tau nesuteikia teises
drausti juo naudotis kitiems, nes ji pastatei viesoje vietoje"?

"CodeC"  wrote in message news:jv6042$q2e$1@trimpas.omnitel.net...

On 07/30/2012 03:51 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Tik tie, kas sudare sutarti su komunalininkais.

nu tai reiskia visi daugiabucio gyventojai.
ar man kiekviena karta i kauno svara skambint pries imetant eilini
siuksliu maisa i konteineri? pasakyt konteinerio gps koordinates ir
pasiklaust ar i sita konkreciai galima mest.